nou?
logotip decibel.cat

Vells records i records bells

04/12/2007
Sabadell (Vallès Occidental) - Teatre Principal

El passat divendres 30 d'octubre al teatre principal de Sabadell hi vam poder assaborir un doblet d'artistes de luxe.

Va obrir cartell el sabadellenc Josep M. Llongueras 'Llongue'(artista reconegut per molts de nosaltres com a vocalista del grup La Madam), ens va delectar amb un repertori més que ben seleccionat contenint temes del seu recentment publicat disc 'Jocs Prohibits' així com sorpreses de velles cançons com 'Ningú es mor d'amor'. En tot moment però, acompanyat amb una banda de luxe, composta per l'elegant estil del bateria Jordi Mourelo, l'excel·lent gust dels solos guitarristics de l'Oest i l'incondicional Ricard, també excomponent de La Madam.

Per altra banda, Gerard Quintana va sorprendre amb una escenificació força curiosa i sobretot amb la quantitat de persones que l'acompanyaven en el seu nou projecte 'Treu Banya', concretament deu. Com sempre va comptar amb la inestimable presencia de Francesc Bertran, més conegut com 'el Pelut' que va ser un element indispensable en tot moment i un suport i còmplice directe d'en Gerard, però també amb Manel vega al baix i Jordi Busquets a l'elèctrica i una espècie de 'mercadillo' tal com ell va anomenar, al fons de l'escenari, on penjaven tota mena de percussions extravagants que van acompanyar en tot moment, així com també ho van fer els comentaris reivindicatius en forma de discurs als que Gerard Quintana ens té acostumats.

Un dels moments més àlgits del concert va ser el que es va interpretar el tema 'El far del sud' on Gerard va recordar que hi ha temes que per més que es cantin, segueixen provocant una esgarrifança i significant el mateix que en el moment de compondre'ls.

Un doble cartell d'excepció en un divendres en què s'ha de destacar l'excel·lent qualitat i sensibilitat musical d'ambdues bandes.

Text: Núria Garcia

Comentaris

04/03/2009

prova

Nou Comentari

Disposes de 500 caràcters
Tot el material d'aquesta pàgina està llicenciat sota Creative Commons || Disseny web per Rourets || Allotjament Web a silicontower.net